Ca tot e vacanta, va recomand doua filme destul de bune, ambele de actiune.

Pe primul, „Max Payne”,  am vrut neaparat sa-l vad fiindca mi-a placut jocul.Am regasit cateva elemente comune si vizionarea filmului mi-a deschis apetitul pentru …Max Payne 3, poate:D Nu e la fel de spectaculos precum trailerul, dar merita vazut…macar pentru tipa frumoasa care joaca rolul Monei, ati mai vazut-o in Forgetting Sarah Marshall si vad ca i se potrivesc si filmele de actiune. Pe imdb.com i-au dat nota 5.7, eu i-as da macar 6.5-7.

„Eagle Eye” are meritul de a te tine in suspans cu adevarat pana la final,  pana in ultimele secunde chiar, insa subiectul filmului l-am mai vazut si in alte productii…nu spun mai multe ca stric tot farmecu.  Actorul principal, Shia LaBoeuf (nu stiu de ce nu si-a schimbat numele, e pustiul din Transformers, Disturbia etc.) face un rol foarte bun.De data asta trailerul e mai prost decat filmul insusi, pe imdb are 6.8…eu i-as da iarasi mai mult…e Craciunu’ tre sa fim generosi;))

Vizionare Placuta;)

